piątek, 30 października 2015

Rozdział II


Jeszcze tego niedzielnego wieczoru przypomniałam sobie, że Emil wspominał o chłopaku, którego bardzo dobrze znam. Postanowiłam, wiec wejść na profil naszego wspólnego znajomego na Facebooku i znaleźć Emila. Po przeszukaniu prawie wszystkich znajomych mojego kolegi, w końcu go znalazłam. Nie musiałam długo czekać przyjął zaproszenie po paru minutach i napisał do mnie. 
 -Hej.
 -Hej-Odpowiedziałam.-Czy przypadkiem nie ty miałeś mnie znaleźć?
- Tak ja, ale tak się złożyło, że to ty mnie znalazłaś i bardzo się z tego cieszę. Popisaliśmy jeszcze chwilkę i umówiliśmy się na następne spotkanie. Przyznam, że pisało mi się z nim bardzo dobrze. Od razu złapaliśmy wspólny język.  Myślę, że moglibyśmy się zaprzyjaźnić, wydaje się bardzo fajnym chłopakiem. 

 Następnego dnia musiałam iść do szkoły pomimo tego, że nie czułam się na siłach by spojrzeć w oczy mojemu byłemu i móc powiedzieć co o nim tak naprawdę myślę. Wydaje mi się, że ktoś kto nie był nigdy w związku nie będzie wiedział jak się czuję kobieta po stracie ukochanej osoby, która przez jakiś czas była dla niego całym światem. A pewnego dnia przekreśla wszystko co ich łączyło. Miłość, troskę, wsparcie, szczerość, zaufanie, szacunek, poczucie, że ma się dla kogo żyć, że dzięki temu druga osoba jest szczęśliwa i potrzebuję Cię jak nikogo innego do życia. Na tym polega miłość by dawać od siebie jak najwięcej bez oczekiwania niczego w zamian. Miłość, która dzięki największej trudności i przeciwności losu staję się trwalsza i nic co złe nie zdoła jej zniszczyć. Ja taką miłość miałam. Pomimo starań by ją utrzymać poległam na polu walki.
 Kiedy dotarłam do szkoły spostrzegłam moją przyjaciółkę –Lile. 
-Cześć Nina. 
-Hej Lila. Jak leci? 
-Dobrze. A u ciebie?
-Okej.-w sumie co miałam odpowiedzieć, że fatalnie, przecież każdy kto mnie widzi, wie że coś jest nie tak.
 -Wybierasz się na ognisko u Emilki i Dawida, prawda? – zapytała. 
-Oczywiście, że tak! Będzie super.-powiedziałam to z takim entuzjazmem, by pomyślała, że na prawdę się cieszę. Teraz wiem, że dobrze zrobiłam wybierając się na to ognisko, bo to co ujrzałam otworzyło mi oczy. Pokazało ze moje wybory nie były słuszne...

 Pomału zbliżały się wakacje, których nie mogłam się doczekać. W tym roku kończę trzecią klasę gimnazjum, nie mogę się doczekać kiedy pożegnam wszystkich ludzi, których tu spotkałam. A wspomnienia związane z nimi pozostaną w murach tej szkoły. Siedziałam z Emilką na szkolnym korytarzu. Rozmawiałyśmy i w końcu powiedziałam jej co zaszło pomiędzy mną a Piotrkiem. Najlepsza przyjaciółka powinna o tym wiedzieć wcześniej, ale w związku z tym całym zamieszaniem i brakiem czasu czułam jak się od siebie oddalamy. Chciałabym, żeby była przy mnie i nie pozwoliła już więcej nikomu mnie skrzywdzić. Chciałam by przytuliła mnie najmocniej jak potrafi i powiedziała, że wszystko się ułoży i będzie dobrze tak jak dawniej. Zadzwonił dzwonek wiec poszłyśmy na próbę. Czas wlekł się nieubłaganie a ja chciałam jak najszybciej stąd uciec, by nie móc już na niego patrzeć. Nie zdawałam sobie sprawy, że pomimo tego okropnego bólu dalej go kochałam. Dalej chciałam z nim być, po mimo tego cholernego cierpienia. 

Po 3 godzinach prób nauczyciele postanowili nas puścić do domu. Wiec zabrałam swoje rzeczy tak szybko jak tylko mogłam i poszłam na autobus. Po 15 minutach byłam w domu, postanowiłam zrobić obiad i przygotować sobie ubranie na zakończenie roku szkolnego. Moim wyborem była granatowa spódnica w kropeczki, biała, galowa bluzka i baleriny. Jutro już ostatni dzień szkoły, wręczenie dyplomów, nagród i świadectw. A wieczorem ognisko tak bardzo przez wszystkich oczekiwane . Miałam chwile zastanowienia czy na nie iść. Czy to dobry pomysł? Wiem, że znowu go zobaczę i zdaję sobie sprawę ze jakaś część mnie będzie krzyczeć i chcieć z nim porozmawiać, ale silniejsza cześć mnie każe mi się opanować i pokazać mi co stracił. Postanowiłam wejść na Facebooka by popisać chwilkę z Emilem. Pytał co u mnie i jak minął dzień. Opowiedział mi o sobie, o swojej rodzinie i znajomych. Nawet poprosił mnie o mój numer telefonu ale odmówiłam, ponieważ za mało się znamy bym mogła mu zaufać w jakiś sposób. Na pewno nie teraz po tym co czuję. Jeszcze nie umiem nikomu zaufać.

36 komentarzy:

  1. Nooo, odcinek naprawdę super! Ach, jak ja pamiętam jak się naprawdę czekało na wakacje i ferie... Dobre czasy. :D
    Nie no, bardzo fajnie się Ciebie czyta, naprawdę! Już czekam na kolejny rozdział, i to niecierpliwie!
    Jedyne niedociągnięcie jakie udało mi się dojrzeć to to, że pisałaś, iż do wakacji jeszcze tydzień. A 3 godz. później, że koniec roku już jutro, a po nim ognisko, natomiast za chwilę - że napisałaś do Emila godz przed ogniskiem. :D Tu mi trochę to nie grało jak czytałam, ale poza tym super.
    Pozdrawiam! :)

    magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy rozdział. Czekam na więcej :)
    Pytałaś o wspólną obserwację. Ja już, liczę na rewanż z twojej strony ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na więcej:)
    Zapraszam do mnie i do klikania w linki Romwe! :) *TUTAJ*

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na więcej! :) Super przemyślenia!
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam też do mnie: http://marmurka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. JEstem ciekawa czy to prawdziwa historia, czy raczej piszesz ksiazke?

    Nie wazne, ze jestes duzo mlodsza - kiedys patrzylam na wiek, dzis juz wiem, ze uczucie to uczucie i to co czulas jest prawdziwe, mimo ze jestes duzo mlodsza ode mnie.


    Sama sie rozstalam z kims kto byl najwazniejszy dla mnie. """" Ciesze sie""", ze przynajmniej byl jakis powod, ze wiem ze to ja zawinilam, ze wiem ze to ja musze zmienic cos w sobie...

    Powodzenia i zycze motywacji w pisaniu - sama wiem, ze to nie jest latwe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisarka młoda so perfect! 100 % Świetny post !

    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzieki za komentarz u mnie :*
    xx // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejny fajny rozdział, oby tak dalej :)

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny rozdział :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super piszesz ^^

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie piszesz ;d chyba powinnam przeczytac poczatki ;d
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie , Fajnie ;... Wkręciłam się troszku ..
    http://nareszciepiatek.blogspot.com/
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki fajny, tylko czy na fejsie nie piszę Nina i nazwisko, a ona przedstawiła się Emilowi jako Iza, no chyba, że coś przeoczyłam :D
    Bardzo fajny i czekam na next! <3
    http://alexandlilydancetime.blogspot.com/
    http://nierozumiana14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, masz racje. Nina przedstawiła się Emilowi jako Iza, jednak było tam napisane, że skłamała o swoim prawdziwym imieniu :)

      Usuń
  15. Świetna opowieść, na pewno będę wyczekiwać na kontynuację! Obserwujemy jeśli tak to daj znać!
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna opowieść :)
    Czekam na więcej :)
    Pozdrawiam! :)
    http://it-was-cool-mrssilver.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kręci mnie to.
    ZApraszam do mnie:
    hipstaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekam niecierpliwie na dalsze części^^!

    ziiutablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Interesująca opowieść ! :)

    Mój blog : klaudiapp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, this is really good. You got some great talent, girl.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne ,czekam na ciąg dalszy
    obserwuję i liczę na rewanż
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Dopiero zaczęłam i widzę że świetne.
    shuimaiphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny blog, tylko w dziale o mnie mogłabyś zmienic kolor, bo slabo widac :(

    zapraszamy do nas ; http://fashioneasiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Czekam na ciąg dalszy :) Dobrze Ci to idzie :)
    zapraszam do mnie na konkurs, gdzie można wygrać wymarzoną torebkę oraz Giveaway od dresslink

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajnie piszesz, czekam na więcej!
    Pytałaś o wspólną obserwację, zacznij i daj znać.

    maminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo serdecznie zapraszam na 5 rozdział! :)
    www.magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Niezwykła odpowieść ! Czego jak czego, ale wyobraźni to można pozazdrościć ! :)
    Pozdrwiam
    martynaa-blooog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję ,daje mi on wielką motywację :*
Jeśli podoba Ci się mój blog-zaobserwuj :*