wtorek, 20 października 2015

Rozdział I

-Dziś o 15;30 przyjeżdża Malwina z wujkiem i ciocią -powiedziała mama, wchodząc do mojego pokoju. Postanowiłam się przebrać, więc wstałam i założyłam czarne leginsy, moją ulubioną różową bluzkę oraz trampki. Włosy spięłam w kok i jestem gotowa. Przyjazd Malwiny to jedyna dobra rzecz w ostatnim czasie. Do jej przybycia  pozostała jednak jeszcze godzina, dlatego wpadłam na pomysł, żeby przeczytać jakąś książkę. Mój wybór padł na romans, którego nie udało mi się jeszcze przeczytać. Jak na każde młodzieżowe romansidle przystało opisana w niej była historia dwójki nastolatków, którzy po mimo przeciwności losu zakochali się w sobie. Szybko jednak odłożyłam książkę z powrotem na regał. Po ostatnich, dość przykrych dla mnie, wydarzeniach miałam dość czytaniu takich bzdur. Usłyszałam, że moi goście właśnie się zjawili dlatego wyszłam z pokoju, aby się z nimi przywitać.
 -Cześć Malwina! Dawno się nie widziałyśmy kochana.
 -No cześć! Musimy sobie tyle poopowiadać! 
 -To co robimy- zapytałam - może pójdziemy nad wodę? -Jasne, chodźmy.-odpowiedziała. Zalew znajdował się niedaleko, dlatego dotarłyśmy tam po niecałych 5 minutach. To na prawdę piękne miejsce, piaszczysta plaża i tłumy ludzi.. Siadłyśmy na zielonym kocyku podziwiając widoki i spoglądając na pływających. Rozmawiałyśmy o studiach o mojej nowej szkole do której udam się po wakacjach, ogólnie o życiu.
 -Co u Piotrka? -zapytała Malwina. To pytanie wyprowadziło mnie z równowagi. Nie chciałam o tym rozmawiać, nie chciałam rozdrapywać rany na nowo. Mam powiedzieć ,że już przestał się starać ,to bez sensu. Chce zachować dla siebie ten ból, który rozpala się z każdym oddechem, z każdą sekundą życia, to cierpienie o którym nie da się zapomnieć . 
 -Nie jesteśmy już razem- odpowiedziałam po chwili ciszy. 
 -Jak to? Dlaczego?- nie wiedziałam co na to odpowiedzieć. Mam kłamać czy powiedzieć prawdę?
 -Po prostu tak wyszło. Opowiedziałam jej jednak jak to było. Powiedziała ,że rozumie, żebym się nie przejmowała ,to zdenerwowało mnie jeszcze bardziej.
Jednak nie chciałam się z nią kłócić, więc zaproponowałam żebyśmy przeszły się wokół zalewu.

Po kilku okrążeniach wróciłyśmy do naszego kocyka i usiadłyśmy . Dzień był bardzo gorący, wręcz upalny, dlatego poszłam pomoczyć nogi w wodzie. Wokół mnie pływały i bawiły się małe dzieci. Przez chwilę obserwowałam ich beztroską zabawę przypominając sobie swoje dzieciństwo. Moje wspomnienia przerwał mi obcy głos jakiegoś mężczyzny. Odwróciłam się i spojrzałam na niego. 
-Ciepła woda?- zapytał. Rozbawiło mnie to pytanie, to ma być podryw, czy co? Zignorowałam go, lecz nieznajomy ponowił pytanie. 
-Ciepła- odpowiedziałam dość niemiło. Jakby sam nie sprawdził skoro był w stroju kąpielowym. Uśmiechnął się do mnie i podszedł bliżej. 
-Jestem Emil a ty? Przez chwile zastanawiałam się czy przedstawić się chłopakowi. 
-Jestem Iza- skłamałam. Z tyłu za nami stało dwóch facetów, chyba pojawili się tu razem z Emilem. Chłopak przedstawił mnie z nimi. Wysoki i dobrze zbudowany brunet to Sebastian i trochę niższy blondyn- Ernest. Emil był mojego wzrostu , miał blond włosy i słodki uśmiech, który sprawił ,że zapomniałam o wszystkich swoich troskach i zmartwieniach. Po krótkim czasie dołączyła do nas Malwina, chłopcy przedstawili się jej. Porozmawialiśmy jeszcze 20 min i postanowiłyśmy z Malwiną, że już wrócimy do domu. Idąc po nasze rzeczy zobaczyłam swojego tatę. Przyjechał łowić ryby. Czemu mnie to nie dziwi? Uwielbiał tak spędzać swój wolny czas. Zamieniliśmy kilka słów i wróciłyśmy do domu. Ponieważ na dworze było coraz ciemniej Malwina pożegnała się ze mną i pojechała wraz z rodzicami do domu. 

Dzisiaj po raz pierwszy od dawna poczułam się szczęśliwa. Nie wiem czy to przez tego nowo spotkanego chłopaka. Chodź przecież zamieniłam z nim tylko kilka zdań . Czy spotkam go jeszcze? To wszystko na prawdę wydawało się dosyć dziwne. 

 

37 komentarzy:

  1. Pierwszy raz spotykam się z opowiadaniem, w którym są polskie imiona! Super, Kochana. Miło mnie zaskoczylaś. Fajnie poczytać coś innego niż same modowe blogi. :)
    Na pewno będę tu często wpadać. Oczywiście obserwuję. Jeśli i Tobie podoba się moje opowiadanie zachęcam do tego samego! :)
    magical-history.blogspot.com
    Czekam z niecierpliwością na dalsze częsci! Coś chyba ten Emil namiesza. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz talent! Chętnie przeczytam kolejną część:)

    http://j-stayclassy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na kolejną część ;)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne//////1 Masz wielki talent! Życzę ci jak najwięcej weny, a ja zbieram się za czytanie wszystkich wpisów! Buziaki, wpadnij z kubkiem gorącej herbaty na mojego bloga! <3 :))
    http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamietasz, zapraszalas mnie na swojego bloga u mnie. Słuchaj. proponuje wspolprace w sensie ze ja dodam gadzet z prawej strony i napisze w nim o twoim blogu i dam linka. ty zrobisz to samo, ok?

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjemnie się czyta :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. WIĘCEJ! Super pierwszy rozdział a już wciąga. Obserwujemy?
    shuimaiphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne! :)
    http://marmurka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawie :)
    obsewujemy? pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Great Post!
    Would you like to follow each other on G+, Bloglovin, GFC? I'll follow back after it.

    Kisses,
    Official Seol ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo serdecznie zapraszam na 3 rozdział mojego opowiadania! :D
    magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem pod wielkim wrażeniem! Czekam na więcej!
    Może wspólna obserwacja? Zapraszam do nas na haul zakupowy :)
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny post :D
    czekam na następny :*

    zapraszam do mnie :
    olawriting.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nareszcie w opowiadaniu sa polskie imiona! :D Fajne opowiadanie, miło mi się to czytało ;)

    NOWY POSCIK! ZAPRASZAM!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post!
    Wspólna obserwacja? :D ovixx93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie że się wszyscy spotkali . Super opowiadanie ! :) Dziekuje za komentarz u mnie :)
    royal-girll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super, mi się mega podoba, ale, kochana, ja sobie wypraszam, nie wszystkie romansidła są o dwójce nastolatków, którzy pokonują wszelkie trudności (o ile jakieś są) i się w sobie zakochują. Czasami po prostu miód się leje hektolitrami XD ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, a jakże, http://monika-episodes.blogspot.com/ no i obserwuję, bo ciekawi mnie bardzo ta nowa znajomość. Prosiłabym bardziej szczegółowy opis Sebastiana, bo ja owych imienników bardzo lubię, w życiu nie spotkałam głupiego Sebastiana, każdy jest fajny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej , fajny blog ! Zaobserwujesz?
    http://patrycja-okroj.blosgpot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. wow! ale masz lekkość pisania! historia niby o niczym a tak dobrze się czyta! :) super!

    co do wspólnej obserwacji - ja już zaczęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super post ! :3
    http://xxdomiczkxx.blogspot.com/
    oczywiście obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny post;)
    Pozdawiam:
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny rozdział, zaciekawił mnie i czekam na kolejne :)

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  23. Zaciekawił mnie ten Emil :)
    Pisz dalej
    Pytałas o wspolną obs - ja już obserwuje i licze na rewanż

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow świetny blog :)

    Zapraszam do mnie http://princess966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Woooow interesujące
    Czekam na więcej!
    http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakie ciekawe, ale się wkręciłam i świetny wygląd ^^
    Zapraszam:
    http://alexandlilydancetime.blogspot.com/
    http://nierozumiana14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się twój styl pisania, ciekawa jestem kontynuacji :) OBSERWUJEMY! :) foto-by-sara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Prowadzisz świetnego bloga,naprawdę mi się podoba i będę tu często wpadać.Polecam również mojego bloga troche-o-zuzi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Pierwszy rozdział przeczytany, zapowiada się świetna lektura :)
    Zapraszam do mnie:http://kartotekakladys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję ,daje mi on wielką motywację :*
Jeśli podoba Ci się mój blog-zaobserwuj :*