sobota, 30 stycznia 2016

Rozdział IX

   Dni mijały nieubłaganie szybko zostały mi tylko cztery na pożegnanie się z najbliższymi, nawet nie wiem kiedy chłopcy stali się dla mnie tak bardzo ważni . Czy rozłąka z Piotrkiem była powodem tego, że los chciał abym ich poznała? Moje życie zmieniło się o 180 stopni. Było pełne pytań i wątpliwości. Straciłam Lilę i Piotrka a zyskałam Emila i Ernesta. Czy to porównanie jest słuszne? Może wydawać się dziwne  to, że oni znaczyli dla mnie za wiele nie raz myślę o tym, jak bardzo kochałam Piotrka i jak zakończyła się moja przyjaźń z  Lilką.
Ale czy warto się nad tym tak rozczulać? Bo tylko dyskoteka pokazała kogo tak na prawdę darzyłam wieloletnim uczuciem. Każde wspomnienia związane z nimi bolały te dobre i te złe. Nie wiem za co płace, że spotkał mnie taki los. Ale teraz najważniejsi są Emil i Ernest. Co do nich jestem pewna jednego za duża dla mnie znaczą. Dwaj przyjaciele od lat a ja pomiędzy nimi. Kłamstwo moje i Ernesta może spowodować ból Emila. A ja co tak na prawdę chcę? Czy być z Ernestem, czy Emilem? Czy utrzymywać dalej sekret i okłamywać Emila. Nie chce ich ranić, nawet nie mogę być z jednym z nich bo mogę stracić drugiego.
Przeze mnie może rozpaść się ich przyjaźń, może zwariowałam ale bardzo ich lubię. Przy nich czuję się wyjątkowo inaczej.  Czy tylko dla mnie znaczą tak wiele? Wiem tylko jedno nie mogę wybierać po miedzy nimi. Dziś spotkam się z nimi i spróbuję porozmawiać o tym co mnie trapi. Nie chce ranić ich i siebie bo za dużo stracę.

   Spotkaliśmy się tam gdzie zawsze. Usiedliśmy sobie przy drewnianym stoliku dziś dzień był dosyć chłodniejszy wiec w pobliżu było tylko kilka osób. Rozpaliliśmy grilla i ułożyliśmy na nim kilka kiełbasek.
W pewnym momencie Emil wstał i zapytał mnie czy możemy porozmawiać na osobności, przeczuwałam temat  tej rozmowy lecz dosyć niechętnie zgodziłam się. Wstałam i postanowiliśmy obejść plaże dookoła.
W zachowaniu Emila widziałam zdenerwowanie i lekką niepewność a na twarzy miał leki grymas.
-Nina musisz o czymś wiedzieć. -powiedział.
-Tak? Wiec słucham. -odparłam.
-Ja ostatnio dużo o tobie myślę a szczególnie po zdarzeniu z dyskoteki muszę przyznać, że znaczysz dla mnie więcej niż sądziłem, że będziesz znaczyć. Nina, nie wiem jak przyjmiesz to co ci zaraz powiem, ale chcę abyś sobie wszystko przemyślała i powiedziała co sądzisz. Zgoda?
-Zgoda.
-Nina, ja zakochałem się w tobie, na dyskotece wtedy, gdy przez Piotrka upadłaś czułem, że nie mogę pozwolić na toby on cię skrzywdził. Nie darowałbym sobie tego, że mógłby ponownie ci coś zrobić.
Za dużo dla mnie znaczysz, a wiem, że mogę zapewnić ci bezpieczeństwo i uczucie jakiego potrzebujesz.-Wtedy Emil zbliżył się do mnie  i wziął moje zimne dłonie i oplótł swoimi delikatnymi,ciepłymi palcami. Spojrzał mi prosto w oczy i delikatnie się uśmiechnął najpiękniej jak tylko potrafi i wypowiedział.- Kocham Cię!Kocham Cię jak wariat! Nawet nie wiesz jak bardzo,jeszcze nie spotkałem takiej osoby jak ty, jesteś dla mnie największym szczęściem. Pewnie teraz myślisz, że zwariowałem, tak na twoim punkcie. Jesteś dla mnie słońcem dla którego chcę wstawać każdego dnia,chcę cię widywać, przytulać po prostu chcę z tobą być, Nina. Proszę przemyśl sobie to co powiedziałem, znaczysz dla mnie dużo i chcę abyś była przy mnie każdego dnia.- Słysząc te wypowiedziane słowa moje ciało nie wykonało żadnego ruchu,stałam jak wryta odtwarzając sobie wypowiedziane przez niego słowa. On mnie kocha, naprawdę kocha a czy ja jego również ?!-Emil zbliżył się do mnie tak blisko, że nasze twarze dzieliło dosłownie kilka centymetrów. Czułam woń jego cudownych perfum, słyszałam szybkie bicie naszych serc. Zamknął oczy i przybliżył się bardziej, chciał mnie pocałować. A ja nie mogłam do tego dopuścić!
Szybko cofnęłam się do tyłu by uniknąć pocałunku, chciałam tego ale nie byłabym fair w stosunku do Ernesta!
-Przepraszam, wybacz mi, ale jak jesteś blisko pragnę cię całować i przytulać. Działasz na mnie tak,że o niczym innym nie myślę tylko o byciu z tobą.
-Emil, my nie możemy to jest nie odpowiedni czas,ja niedługo wyjeżdżam a wszystko może się jeszcze zmienić.
-Nic się nie zmieni, bo cię kocham! Nina, przemyśl sobie wszystko ja nie odpuszczę tak łatwo!
-Dobrze, przemyśle i na pewno wrócimy jeszcze do tej rozmowy.
-Cieszę się a wiec wracamy do chłopaków?
-Jasne.- Wracając myślałam w kółko o słowach wypowiedzianych przez Emila. Jestem pewna,że z nim mogłabym być na prawdę szczęśliwa,ale w takim razie co z Ernestem.
Jest mi tak bardzo głupio,że oszukuję Emila, ale nie wiem jak postępować, oni bardzo się od siebie różnią  ale jednak mają to coś co bardzo mi się spodobało.

   Hej kochani!!
Jeśli macie do mnie jakieś pytanka zapraszam : https://ask.fm/Emptyypromisesinfo

24 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe napisałaś post, według mnie powinnaś zrobić tak jak napisałaś spotkać się we trójkę i wszystko opowiedzieć może Ernest by to zrozumiał, pozdrawiam:) agniesia123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdział strasznie krótki!
    Ps. jeśli potrzebujesz nowego wyglądu bloga,pisz, pomogę :)

    http://want-cant-must.blogspot.com/
    Jeśli ci się podoba blog, zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieje sie wiecej, no no. Fajnie fajnie ;)
    Zapraszam na nowy rozdział do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozdział jak dla mnie za krótki, jednak czytało się super! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozdział był bardzo fajny. Emil wreszcie zdobył się na odwagę i powiedział Ninie co do niej czuje. Szkoda, że odsunęła się od niego jak ją chciał pocałować. Jakoś bardziej mi on pasuje do niej niż Ernest :)
    Też uważam że rozdział był za krótki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nic nie wyszło z pocałunku ;/
    Rozdział krótki, ale czekam na kolejne :)

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozdział trochę krótki, ale czytało się super! karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy myślałaś żeby wszystkie rozdziały zebrać jakoś w jedną całość?
    http://pbdamian.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysl na bloga ! Na pewno będę wracać:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo przyjemnie mi się czytało, będę wpadać częściej :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie piszesz :)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Sory, ale gdzie tu jest przycisk to zaobserwowania strony?
    Bo nie mogę znaleźć xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! bardzo mi sie podoba <3 czekam na wiecej ;) zapraszam do mnie meaxer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo zgrabnie wychodzi Ci to pisanie :)
    Naprawde dobrze sie to wszystko czyta. Musisz troche jeszcze popracowac nad interpunkcja, ale duzo osob ma z tym problem, ja czasami tez sie zapominam :)
    Pozdrawiam i obserwuje :)

    my-fit-style.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  15. To wyznanie miłości było słodkie! Czekam na dalsze rozdziały :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję ,daje mi on wielką motywację :*
Jeśli podoba Ci się mój blog-zaobserwuj :*